Нотна абетка
О.Сенатович
ДО
З дому на дощик
Вибіг наш котик.
Дощик і котик
Мокрі на дотик.
РЕ
Плаче ридма рева,
Бо злякався лева.
-Не реви, будь ласка,
То левина маска.
МІ
Місяць у місті
Свиту замовляє.
З Місяця кравчик
Мірочку знімає.
Буде пошита
Свита аж за місяць.
-Чому аж за місяць?-
питається Місяць.
ФА
Фарбували фарби двері,
Сфарбувались до вечері.
СОЛЬ
Соль коротке, як пароль.
Як візьму я ноту Соль,
Соль повторить соловей
І покличе в сад дітей.
ЛЯ
Курка кудкудакала,
Лялька ля-ля-лякала.
СІ
Сірників сімейка ціла
У коробці торохтіла:
-Ні в неділю, ні у будень
З дітьми гратися не будем!
Ну й велика оця скрипка
— Не можна
відвести очей.
Звук
низький, баритональний.
Це і є..
(Віолончель)
Вони, як
квіти називаються,
(Дзвіночки)
Скільки
ґудзиків на нім!
А почнеш їх
натискати, -
Починає
гість співати!
(Баян)
Як гравець
торкне всі сім,
Стане весело
усім.
(Гітара)
Ой же гарно
вона грає,
Хоч і має
три струни,
Та співочі
всі вони.
Запитаймо у
всезнайка: -
Хто це? Що
це?
(Балалайка)
Хоч не знає
слів,
Тугу людям
розганяє
Многострунний
спів.
У похід її з
собою
Брав козак
Мамай,
Мов ясну
леліяв зброю.
Хто вона:
вгадай?
(Бандура)
Люблять мене,
поважають,
Та б’ють
мене, коли грають.
(Бубон)
Барабан йому за брата,
Відбиває ритм, дзвенить
І красиво бубонить.
(Бубон)
Можу голосно і тихо,
Я заграти для малят.
Ти труси мене легенько,
Бубонці враз задзвенять
А захочеш грім почути,
То сильніше в мене стукай!
(Бубон)
Бум-бум-бум,
Трам-там-там
Що так грає?
(Барабан)
Сто крикливих хлопців відразу заглушить.
(Барабан)
Сам пустий, голос густий,
Дріб вибиває, дітей збирає.
(Барабан)
Дерев’яні подружки танцюють на його верхівці,
Б’ють його, а він гримить — в ногу всім крокувати
велить.
(Барабан)
В дорозі не змовкає, вдалину захоплює,
Сам не крокує — крокувати допомагає.
(Барабан)
Педалі жовтим золотом горять…
Мене з собою не внесеш у футлярі.
З могутнім форте, ласкавим піано,
І тому є той надзвичайно правий,
Хто називає нас…
(
Фортепіано)
Нотна абетка
О.Сенатович
ДО
З дому на дощик
Вибіг наш котик.
Дощик і котик
Мокрі на дотик.
РЕ
Плаче ридма рева,
Бо злякався лева.
-Не реви, будь ласка,
То левина маска.
МІ
Місяць у місті
Свиту замовляє.
З Місяця кравчик
Мірочку знімає.
Буде пошита
Свита аж за місяць.
-Чому аж за місяць?-
питається Місяць.
ФА
Фарбували фарби двері,
Сфарбувались до вечері.
СОЛЬ
Соль коротке, як пароль.
Як візьму я ноту Соль,
Соль повторить соловей
І покличе в сад дітей.
ЛЯ
Курка кудкудакала,
Лялька ля-ля-лякала.
СІ
Сірників сімейка ціла
У коробці торохтіла:
-Ні в неділю, ні у будень
З дітьми гратися не будем!
Ну й велика оця скрипка
— Не можна
відвести очей.
Звук
низький, баритональний.
Це і є..
(Віолончель)
Вони, як квіти називаються,
(Дзвіночки)
Скільки
ґудзиків на нім!
А почнеш їх
натискати, -
Починає
гість співати!
(Баян)
Як гравець
торкне всі сім,
Стане весело
усім.
(Гітара)
Ой же гарно вона грає,
Хоч і має
три струни,
Та співочі
всі вони.
Запитаймо у
всезнайка: -
Хто це? Що
це?
(Балалайка)
Хоч не знає
слів,
Тугу людям
розганяє
Многострунний
спів.
У похід її з
собою
Брав козак
Мамай,
Мов ясну
леліяв зброю.
Хто вона:
вгадай?
(Бандура)
Люблять мене,
поважають,
Та б’ють
мене, коли грають.
(Бубон)
Барабан йому за брата,
Відбиває ритм, дзвенить
І красиво бубонить.
(Бубон)
Можу голосно і тихо,
Я заграти для малят.
Ти труси мене легенько,
Бубонці враз задзвенять
А захочеш грім почути,
То сильніше в мене стукай!
(Бубон)
Бум-бум-бум,
Трам-там-там
Що так грає?
(Барабан)
Сто крикливих хлопців відразу заглушить.
(Барабан)
Сам пустий, голос густий,
Дріб вибиває, дітей збирає.
(Барабан)
Дерев’яні подружки танцюють на його верхівці,
Б’ють його, а він гримить — в ногу всім крокувати
велить.
(Барабан)
В дорозі не змовкає, вдалину захоплює,
Сам не крокує — крокувати допомагає.
(Барабан)
Педалі жовтим золотом горять…
Мене з собою не внесеш у футлярі.
З могутнім форте, ласкавим піано,
І тому є той надзвичайно правий,
Хто називає нас…
(
Фортепіано)
На нашім інструменті
Є і струни, і педаль.
Хто ж він є?
Безперечно, це – знайомий наш …
(Рояль)
Я стою на трьох ногах, ноги в чорних чоботях.
Зуби білі, педаль. Як мене звуть? …
(Рояль)
То співає, то гірко плаче.
(Шарманка)
Як смичок струни
торкнеться,
вона піснею озветься.
Дуже ніжну душу має,
що сміється і ридає.
(Скрипка)
У лісі
родилася,
А на руках
плаче.
(Скрипка)
Прилягла панянка
На моє плече,
Від її співанки
Аж сльоза тече.
(Скрипка)
У лісі родилася,
В майстерні робилася,
А на руках плаче.
(Скрипка)
Десь у гаю родилася,
В хаті опинилася,
Була німа і нежива
Тепер говорить і співа.
(Скрипка)
Хто з нею добре знається,
До того озивається.
А хто не в лад її бере,
Аж по душі вона дере.
(Скрипка)
Що плаче, а сліз не має?
(Скрипка)
Паличка з дірками
І проворні пальці, -
Любо її слухають
В лісі на галявці
(Сопілка)
Дерев’яне, а
не полінце,
Шість
дірочок має, Весело співає
(Сопілка)
Голосок тоненький має,
Всіх маляток звеселяє,
Ви на ній всі граєте,
Хто вона – впізнаєте?
Ду-ду-ду, віть-віть-віть!
Ви моє ім’я назвіть.
Не
паличка, не гілочка,
Звуть мене ...
(Сопілка)
Ще недавно бузиною
я росла попід горою.
Відрізали гілочку,
зробили …
(Сопілка)
Дерев’яне, а не полінце,
Шість дірочок має,
Весело співає
(Сопілка)
За лісом, за пралісом
Сірі воли ревуть.
(
Трембіта)
Як промінь – яскравим,
Привітним, як сонця тепло золотаве.
Буває він грізним, як той ураган.
Він – флейти нащадок,
Славетний - ...
(Орган)
Та б’ють мене, коли грають.
Цьому інструментові мідному
Є місце на столі обідньому.
(Тарілки)
А грає, як
дзвіночки.
(Трикутник)
Прикладу до губ цю
трубку — затихає в серці біль.
(Свиріль)
Музичні кросворди для дітей молодших класів
Кросворд на тему: "Музичні інструменти"
Кросворд для учнів 6- 7 класу
Кросворд для учнів 7-8 класу
Кросворди про мистецтво
Кросворд на тему "Балет"
Кросворд на тему: "Українська пісня"
Ребуси з нотами
Навчившись співати, людина стала уважно вслухатися в
те, що було навколо неї. Більше того, що раніше їй здавалося просто шумом -
щебет птахів, журкіт струмка, шелест листів, - тепер зазвучало у музиці. Різні
предмети - морська мушля, очерет, туго натягнута тятива мисливської зброї,
камінчики, дерев’яні палички - у первісної людини зазвучали, заговорили, стали
музичними інструментами.
Я стою на трьох ногах, ноги в чорних чоботях.
Зуби білі, педаль. Як мене звуть? …
(Рояль)
То співає, то гірко плаче.
(Шарманка)
Як смичок струни
торкнеться,
вона піснею озветься.
Дуже ніжну душу має,
що сміється і ридає.
Дуже ніжну душу має,
що сміється і ридає.
(Скрипка)
Прилягла панянка
На моє плече,
Від її співанки
Аж сльоза тече.
(Скрипка)
У лісі родилася,
В майстерні робилася,
А на руках плаче.
(Скрипка)
Десь у гаю родилася,
В хаті опинилася,
Була німа і нежива
Тепер говорить і співа.
(Скрипка)
Хто з нею добре знається,
До того озивається.
А хто не в лад її бере,
Аж по душі вона дере.
(Скрипка)
Що плаче, а сліз не має?
У лісі
родилася,
А на руках
плаче.
(Скрипка)
Прилягла панянка
На моє плече,
Від її співанки
Аж сльоза тече.
(Скрипка)
У лісі родилася,
В майстерні робилася,
А на руках плаче.
(Скрипка)
Десь у гаю родилася,
В хаті опинилася,
Була німа і нежива
Тепер говорить і співа.
(Скрипка)
Хто з нею добре знається,
До того озивається.
А хто не в лад її бере,
Аж по душі вона дере.
(Скрипка)
Що плаче, а сліз не має?
(Скрипка)
Паличка з дірками
І проворні пальці, -
Любо її слухають
В лісі на галявці
(Сопілка)
Голосок тоненький має,
Всіх маляток звеселяє,
Ви на ній всі граєте,
Хто вона – впізнаєте?
Ду-ду-ду, віть-віть-віть!
Ви моє ім’я назвіть.
Не паличка, не гілочка,
Звуть мене ...
І проворні пальці, -
Любо її слухають
В лісі на галявці
(Сопілка)
Дерев’яне, а
не полінце,
Шість
дірочок має, Весело співає
(Сопілка)
Голосок тоненький має,
Всіх маляток звеселяє,
Ви на ній всі граєте,
Хто вона – впізнаєте?
Ду-ду-ду, віть-віть-віть!
Ви моє ім’я назвіть.
Не паличка, не гілочка,
Звуть мене ...
(Сопілка)
Ще недавно бузиною
я росла попід горою.
Відрізали гілочку,
зробили …
(Сопілка)
Дерев’яне, а не полінце,
Шість дірочок має,
Весело співає
(Сопілка)
За лісом, за пралісом
Сірі воли ревуть.
( Трембіта)
Як промінь – яскравим,
Привітним, як сонця тепло золотаве.
Буває він грізним, як той ураган.
Він – флейти нащадок,
Славетний - ...
(Орган)
Сірі воли ревуть.
( Трембіта)
Як промінь – яскравим,
Привітним, як сонця тепло золотаве.
Буває він грізним, як той ураган.
Він – флейти нащадок,
Славетний - ...
(Орган)
Та б’ють мене, коли грають.
Цьому інструментові мідному
Є місце на столі обідньому.
(Тарілки)
А грає, як
дзвіночки.
(Трикутник)
Прикладу до губ цю
трубку — затихає в серці біль.
(Свиріль)
Кросворд на тему: "Музичні інструменти"
Кросворд для учнів 6- 7 класу
Кросворд для учнів 7-8 класу
Кросворди про мистецтво
Кросворд на тему "Балет"
Кросворд на тему: "Українська пісня"
Ребуси з нотами
Навчившись співати, людина стала уважно вслухатися в
те, що було навколо неї. Більше того, що раніше їй здавалося просто шумом -
щебет птахів, журкіт струмка, шелест листів, - тепер зазвучало у музиці. Різні
предмети - морська мушля, очерет, туго натягнута тятива мисливської зброї,
камінчики, дерев’яні палички - у первісної людини зазвучали, заговорили, стали
музичними інструментами.
Немає коментарів:
Дописати коментар